❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

مرد...

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ

مردوغیرتش...
اونیکه بایه نه گفتنش
 میفهمی که
 نباید اصرار کنی!
اونیکه وقتی بهت اخم میکنه
 باید شالتو بکشی جلو!
اونیکه وقتی میخوای از پیشش بری
 دست میکشه رولبت
 ومیگه
 کمرنگ کن رژتو!
اونیکه وقتی تو یه جمع میاد
 از بغلت تکون نمیخوره!
اونیکه وایمیسه سر کوچه
 تابری تو خونه!
اونیکه اگه بخوای اشتباه کنی
 پیش خودت بگی
 اگه بفهمه میکشتم!
اونیکه قبل از مهمونی
 باید لباساتو بهش نشون بدی
 تاok بده!
اونیکه خنده وشیطونیاش فقط مال تو
 واخماش واسه بقیه!!!
به این میگن مرد
:)
 :)

  • M...N

مرد

نظرات  (۳)

نوشته رو شدید موافقم :)
عکس نوشته هم یه جاهایی رو موافقم
پاسخ:
منم همینطور:)
بله باید برای خانومش همین جوری باشه مخصوصا شخصی که خانومش من باشم
پاسخ:
پس خوش  به حال اونی که خانومش تویی:)
خخخخخخخخخخ
ممنون نظر لطفته عزیزم

پاسخ:
قابلتو نداشت جیگر ;);)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی