❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

دختر باس(2)

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دختر باس وقتی آقاش میگه لباسامو اتو کن...
بگه:
شلوار لی که اتو نمیخواد :|
پایین پیرهنتم که میره تو شلوار :/
آستینو هم که میدی بالا :|
جلوشم که صافه
 یقت هم که بازه ^_^
پشتشم الان لم میدی رو صندلی ماشین صاف میشه ! *¯︶¯*
بقیه هرچی مونده بده اتو کنم سایه سرم!!!
 :)
 :)


 
  • M...N

دخترباس

نظرات  (۱۱)

خخخخخخخخخخ
پاسخ:
والا......:):);)خخخ
حالا بزار شوهر گیرمون بیاد :)
خخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ گفتم ازقبلش بگم که آمادگی داشته باشین...;);)
بله همینه:-)
خحخخخخ
پاسخ:
یقینا همینه....مطمئن باش;)
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:):)
بله باید بگه دختر است دیگر:)
پاسخ:
بهله;)
اوهوم باشه بهش میگم
پاسخ:
آفرین پس حتما بگو....
خخخخخخخ
سایه سرم خیلی خوب بود :)
پاسخ:
اوهوم.....خیلی.
اورین ولی دفعه ی بعدی باید بگه بیا زیر پوشم رو بشور با بوی گربه مردش
پاسخ:

نصفه شبیه حالمو بهم نزن دیگه....:/:(:| ¬_¬

 

حالا چرا اینومیگی؟بعدشم ماشین لباس شویی رو واسه همین روزا ساختن دیگه مهندس...

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید ، فیلم ، سریال ، رمان و کتاب
http://musicali.rzb.ir
پاسخ:
حتما میام
لایککککککک
پاسخ:

درستشم همبنه مگه نه؟!

خخخخ

ای بی تلبیتا
پاسخ:

واااا..!چرا مث دخترا حرف میزنی؟!

بعدشم حقیقته دیگه باید پذیرفت!

خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی