❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خاطرات شمال :)

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ

ازهمین جا یه سلام بکنیم به همه اونایی که الان دارن این پستو میخونن....سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

خوبید؟خوشید؟سلامتید؟روبه رشدین؟خب خداروشکر...منم خوبم ممنون ازاحوال پرسی های شما دوستان!

خب میخوام براتون یه خاطره تعریف کنم یکم دورهم بخندیم حالشو ببریم.

جونم براتو بگه که پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت....آخ ببخشید متنمو با اون شعره قاطی

کردم..معذرت.آخه شماهم اگه مشغله ذهنی منو داشتید همین میشد.خب بریم سر ادامه ماجرا(خودم میدونم

اون اصل مطلبه نه اصل ماجرا من دوس داشتم بگم اصل ماجرا).بله داشتم میگفتم..کجا بودیم...اها یادم اومد

،پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم شمال،(هه هه هه فکرکردین الان دوباره اونو مینویسم.نخیرم خواستم

گولتون یزنم..بهله) البته بهارم نبود تابستون بود...خلاصه پارسال تابستون با خانواده (دایی هاوخاله ها)  تصمیم

گرفتیم بزنیم به دل شمال...

عاغا سرتونو درد نیارم،روز اول نه روز دومم نه روز سوم نشستیم باخانواده میز گرد تشکیل دادیم که عاغا کجا

بریم کجانریم،چیکار کنیم چیکارنکنیم وات دودو وات نات دودو،به این نتیجه رسیدیم که بریم دریا قایق سواری...

هیئت ژولی خانواده هم  همینو تصویب کردن.بعد رفتیم یه قایق کرایه کردیمو منو مامانمو دخترخالمو زنداییمو

پسرداییمو دوتا پسرخاله هام سوار قایق شدیم..البته ناگفته نماند که مامانم به دلش نبود سوارشه یعنی

دوست نداشت..اخه از دریا میترسید(به مامان من نخندا..مگه چیه ترسیدن که عیب نیست..والا..!) آما به زور

پسرخاله احسان وپسردایی امیرحسین بالاخره سوارشد..(حالا اگه من مامانمو مجبورمیکردم میزد مثل

خیارچمبرمیترکیدم..والابوخودا!!مامانا یکم به فکرباشن آخه چرا انقد بین بچه های خودتونو خواهروبرادرزاده

هاتون فرق میذارین؟!آخه چرا؟؟؟)منم نمیخواستم سوارشم اما پسرخاله احسان به زور دستموگرفت سوارم کرد گفت حرف نباشه همین که گفتم.

حالا قیافه من اون موقع:

قیافه مامانم:

قیافه احسان:

بالاخره به هرزوری که بود سوارشدیم دیگه..یکم که گذشت وازساحل دورشده بودیم این عاغای قایقران یکم بد

میروند..یعنی  معده بزرگه من با بصل نخاعم جابه جا شده بودن...والابوخودا...حالا مامان من این وسط:

مامانم:جییییییییییییییییییییییییییییغ  (داره جیغ میزنه)

من:خخخخخخخخخخخخخخخخخخ (دارم میخندم)

مامانم:جیییییییییییییییییییییییییییغ

من:خخخخخخخخخخخخخخخخخ

خلاصه من همینطوری داشتم میخندیدم که یه دفعه این عاغای قایقران که خدا بگم چیکارش کنه انقد بد رفت

رواین دست اندازای آبی که من سر خوردم افتادم روی موتور قایق(یه چیز سیاه مکعبی شکل متوسط پشت

اولین صندلی توقایق)بعد به کمک مامانمو احسان بلند شدم....

خلاصه حالارفتیم خونه به مامانم میگم :

من:مامان پشتمو نگاه کن ببین کبود شده خیلی دردمیکنه...

مامان:کجا افتادی مگه؟

من:رو اون چیز سیاهه پشت صندلی(همون موتورقایق)

مامان:جدی؟! حالا خوبه مانتوت پاره نشد...!!!

 من:مامان من میگم پشتم دردمیکنه تومیگی خوبه مانتوت پاره نشد؟!یاگاد بزرگ مگه داریم اصلا؟!

مامان:

من:

خلاصه اینکه مامانا توهرشرایطی یکی از نگرانی هاشون لباساشونه که یوقت مشکلی برای لباسشون پیش

نیاد!!!

واینجاست که شاعرچی میگه؟میگه:

خاطرات شمال محاله یادم بره!!!!

نتیجه اخلاقی:نتیجه میگیریم که کاری انجام ندیم که جون خودمون وجون لباسامون به خطر بیفته،چون مامانا

بیشترازاینکه نگران ماباشن نگران لباسامونن!!!!!!!

(البته این نتیجه اخلاقی فقط محض خنده س وگرنه هیچ مامانی نیس که نگران بچش نباشه...بهله)

خب بگید ببینم بچه ها شما ازاین خاطره من چه نتیجه اخلاقی گرفتید؟

(زیر پست حتمابهم بگید چه نتیجه ای گرفتید)

  • M...N

خاطرات شمال!

نظرات  (۷)

نتیجه اینه که هیچکسی رو به زور و برای خنده و شادی وارد کاری که می‌خوایم نکنیم ... 
خاطره جالبی بود ... ادبیات با مزه ای هم داشت ... :)))
پاسخ:

بله...نتیجه خوبی بود...20 گرفتی ;)

ممنون....:):)

  • خانوم ربات
  • باید ب لباسم بگم در هر شرایط پاره نشه ://
    پاسخ:

    افرین فرزندم نتیجه خوبی گرفتی توهم 20 شدی ;);)❤❤❤

    ممنون که سرزدی....

  • آقای سر به هوا
  • نتیجه میگیریم که هیچ نتیجه ای نمیگیریم!
    پاسخ:

    آفرین آفرین به نتیجه خوبی رسیدی...20

    :);)

  • علیـ ــر ضــا
  • 🤗
    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟
  • عاشقان ریاضی ....
  • نتیجه میگیرم که اگه لباسم پاره بشه ............

    پاسخ:

    20...آفرین

    ;);)

    البته خدااون روزنیاره که لباسمون پاره بشه!!

    نتیجه میگیرم کلا سوار قایق نشم
    پاسخ:

    که اینطور...اینم نتیجه جالبیه...

    آفرین شماهم 20 شدی  گلم

    :);)

    ببینید من  چه خوبم...به همتون 20 دادم

    ;);)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی