❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

جواب بدین لطفا🙃

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ق.ظ

به نظرشما بهتری بازیگر مرد کیه؟

لطفا اسمشو بنویسید.

.

.

.

.

منکه طرفدار ایشونم و با احترامی که به دیگرهنرمندان قائلم به نظرم ایشون یکی از بهترین بازیگران مرد هستن ؛آقای هوتن شکیبا که به نظرم واقعا کارشون عالیه ویه هنرمند واقعی هستن❤👇


#هوتن شکیبا

نظرات  (۲۳)

تو باز چشع منو دور دیدی ایناااااا کیییییننننننننن تو عکس اینارو واس چی میزاری تو پستات😡😡😡😡😡😡
پاسخ:
خخخخ وقتی نیستی همین میشه دیگه😌
دوست دارممممم😌😉😂❤😙

عالیییییییییییه

اقا هوتن جانم تولدت مبارک باشه تولد 36 سالگی ات مبارک

 

​​​​​​ارزوی بهترین هارا بریت دارم 

سلام تولد تون مبارک باشه  همیشه در خوشی و سلامتی در کنار

 

خانواده باشید عالی هستی حرف نداشتی 

 

امید وارم که شمارو از نزدیک ببینم هوتن گیان

 

سلام تولد تون مبارک باشه  همیشه در خوشی و سلامتی در کنار

 

خانواده باشید عالی هستی حرف نداشتی 

 

امید وارم که شمارو از نزدیک ببینم هوتن گیان

 

سلام امیدوارم که همیشه سلامت باشید 

تولدتون مبارک باشه خیلی خیلی دوست دارم که شما رو از نزدیک ببینم

خیلی خیلی شما رو دوست دارم مخصوصا در سریال فوق لیسانسه ها 

همیشه در کنار خانواده تان ودر پناه خدا باشید

از نظر من بهترین بازیگر مرد ایرانی فقط هوتن شکیبا است

عالی بودی عزیزم تولدت مبارک باشه

من خیلی خیلی شما رو دوست دارم مخصوصا در سریال فوق

لیسانسه هاو در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد تشکر فراوانی دارم از شما

من خیلی خیلی شما رو دوست دارم مخصوصا در سریال فوق

لیسانسه هاو در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد تشکر فراوانی دارم از شما

عالی بودی عزیزم تولدت مبارک باشه

سلام آقای شکیبا من یک دختر 13 ساله هستم من عاشق کارهای هنری شما هستم من سریال فوق لیسانسه ها را خیلی دوست دارم شما بهترین نقش را در این سریال داشتید امیدوارم که همیشه سلامت باشید  

سلام برشما عالی و بینزیر هستید شما خیلی خیلی خوب و جداب بازی میکنید 

 

موفق باشی

سلام آقای شکیبا من و دختر عمه ام خیلی طرفدار شما هستیم اسم دختر عمه ام هونیا هستش همین که برای شما نظر ارسال میکنه تنها آرزوی ما دونفر این هستش که یک روز شما را از نزدیک ببینیم راستی دارید به تولد 36 سالگی نزدیک میشوید امیدوارم که 200 سال عمر با عزت در کنار خانواده و در پناه خداوند متعال داشته باشید.

آقای شکیبا من از طرف خودم و دختر عمه ام بهترین هارا برای شما آرزو میکنم. شما بازیگر فوق العاده ای هستید.

خدا نگهدار. 

سلام هوتن جانم 11 روز دیگر تولد جذابترین و بهترین بازیگر مورد علاقه من و دختر دایی ام هستش یعنی شما بهترین بازیگر زندگی من بهترین ها را برایت آرزو میکنم.

خدا نگهدار قهرمان بازیگر.

1364/3/24 :-)این تاریخ ،تاریخ متولد شدن بهترین بازیگر زندگی من است من برای این بازیگر قهرمان آرزوی سرزندگی و سلامتی را دارم.امیدوارم که همیشه در پناه حق باشند .

الهی امین. 

سلام هوتن جانم 5 روز دیگر وارد 36 سالگی میشی .

هوتن جانم از ته قلبم آرزو میکنم که هر جا هستی قلبت سرشار از آرامش باشد.     

طرفدار تو Tino. 

سلام آقای شکیبا من عاشق کارهای طنز و هنری شما هستم من آرزو میکنم که همیشه سلامت باشید.

خدا نگهدار. 

سلام هوتن جانم قهرمانم امروز چهارشنبه است تاریخ 99/3/21 و شنبه تاریخ 99/3/24 تولد شما بهترین بازیگر زندگی من یعنی شما است.

شما در شنبه 24 خرداد به این دنیا وارد می شوید .

از طرف خودم و دختر عمه ام بهترین هارا برای شما آرزو میکنم .

انشالله که همیشه سلامت باشید.

خدا حافظ.

  • پریا شکیبایی
  • هوتن عزیزم تولدت مبارک باشه

    خیلی خیلی خیلی خوشحالم که تولد شما است امروز هزارن سال در کمین خانواده عمر داشته باشی

    سلام هوتن نازنینم از دیشب تا صبح بیدار بودم خدا می دونه که چقدر خوشحال بودم که امروز 24 خرداد تولد جذابترین بازیگر زندگی من است.

    بهترین بازیگر زندگی من از خداوند متعال می خواهم که 150 سال عمر با عزت در کنار خانواده و در پناه حق  داشته باشید.

    هوتن عزیزم تولد 36 سالگی ات مبارک.

    سلام هوتن جانم نمی دانم که چه بگویم اینقدر ذوق و شوق دارم که خدا میدونه .

    تنها آرزوی من این است که یک روز شما را از نزدیک ببینم .

    راستی تولدت مبارک.

    هوتن جانم اگه میشه از تولد امسالت چند عکس برامون ارسال کنی ممنون میشم.

    عزیزم یک باد دیگر تولدت مبارک.

    دوستت دارم هوتن عزیزم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی