❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

سارا...

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ب.ظ

سارایی دلم برات تنگ شده....اگه واقعا سال بعد پیشمون نباشی من چه خاکی توسرم بریزم اخه..😢😢😭

  • M...N

نظرات  (۶)

خاک باغچه😑😑😐
پاسخ:
بچه پرو😒😒😒
منو میگییییییی البته خب باید منو بگی دیگ
 من ساله دیگ تورم باخودم میبرم دوس جوووووونیم الهییییی قربونت برم منننننن💕💕💕💕💕💕💕💕💕🍒😍😍😍😍❤❤❤
پاسخ:
پ ن پ با بقال سر کوچه م😒
واقعا؟؟؟!!
فدات برم😉😉
کجا میاری خانم؟؟ 
پاسخ:
الان شما با منی یا سارا؟؟!!
اصن شما ببخشین بزرگیش از شمابا دیوونه خونه اشتباه گرفتیم(ما بریم کسی ما رو با دمپایی نزنه) البته وب من تیمارستانی بیش نی
پاسخ:
به وب من میگی دیوونه خونه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!اره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!😲😲😲😬😡😠
برو تا با دمپایی نزدمت ...بدو......
😒😒😒
الفرار
پاسخ:
چیرااااا🤔
😐فرار میکنیم دمپایی نخورد
پاسخ:
اخه چرا من از حرفای تو سر در نمیارم 
اخه چرا
🤔😣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی