❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

مربوط به پست دلم تنگته

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ

امروز دوباره دیدمت....

همه اون خاطراتی که باهات داشتم مثل فیلم ازجلوی چشمام رد شد..

قلبم داشت ازجاش کنده میشد...

زانوهام داشت میلرزید،به زور خودموسرپا نگه داشتم...

خیلی کوتاه و گذرا نگاهم  تو نگاهت افتاد،ولی نمیدونم منو شناختی یانه...

تا موقعی که برسم خونه صدبار جلوی خودمو گرفتم که اشکامو کسی نبینه..

خنده های ظاهری...

تظاهر به خوب بودن....

خیلی سخته....خیلی...

کاش اونجوری نمیشد....کاش میتونستی همه چیوتغییر بدی....

کاش میتونستی اینارو بخونی....ای کاش...

من دوست داشتم...ولی تو چیزیو  میخواستی که نشدنی بود...


#m


  • M...N

نظرات  (۵)

عخی کی عاشق کرده و در رفته
پاسخ:
یه کسی که واقعا دوسش داشتم ولی نفهمید...
اها خب خواهر من ی چیزی میگم شاید ناراحت شی ولی خب هنوز دهن هممون بو شیر میده
پاسخ:
نه ناراحت نشدم.اینم حرفیه😌
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یکی از بهترین آپشن هایی که خدا در وجود انسان قرار داده فراموش کردنه، ولی متاسفانه بیشتر اوقات درمقابل فراموش کردن مقاومت میکنیم و از این نعمت استفاده نمیکنیم :)

    پاسخ:
    که اینطور..‌.
    درسته....
    ولی یه وقتایی هم هست که دست خودت نیس و ناخوداگاه ذهنت میره سمتش...
    🙂
    چرا نفهمید؟!!!
    پاسخ:
    نمیدونم.....😔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی