❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

دستا بالا ;)

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ق.ظ


کیا آنلاینن؟؟؟

دستا بالا

;);)

  • M...N

نظرات  (۱۴)

هستم ... :)
پاسخ:
سلام :)
  • خانوم ربات
  • و من...
    پاسخ:
    سلام مجدد :)

    خب...حالا چیکار کنیم؟؟

    :|

  • خانوم ربات
  • ی وقت نیای ب من سر بزنی ها

    خجااالت :/
    پاسخ:

    منکه میام......

    :/

    ولی ازاین به بعد بیشترمیام :)

    سلام ... شب خوش ... 
    راستی ... اگه می‌خواین یه چت گروهی داشته باشین ... بهتر نیست یه گروه توی تلگرام باز کنین ... ؟‌
    یا اگه تلگرام نمیتونین ... ابزارهای دیگه هم هستن ... که در لحظه میشه چت کرد ... 
    با این حال این روش هم جالب هست ... 
    پاسخ:

    سلام...همچنین...

    بله حق باشماس....اینایی که شماهم میگین میشه..ولی من نمیتوونم...چون گوشی ندارم فعلا وتنها راه ارتباطیم همبنجاس...

     

    بچه ها من یه دقیقه برم نمازوبیام....باش؟؟
    خب ... مرورگر وب که داری ... میتونیم روی کلوب یه اتاق گفتگو بزنیم همه بیان گفتگو ... 
    با این حال موافق اینجام .. :) 
    پس به سوی نماز :)
    پاسخ:

    بله اینم میشه ولی من بلد نیستم...باید یکی باشه که کمکم کنه:)

    منم همینطور....:)

    خوندم:)

    قبول باشه ... :)
    من یه اتاق باز کنم ببینم اصلا کار می کنه ... 
    پاسخ:

    قبول حق باشه :)

    باش...راستی اتاق چی؟؟؟!!

    آره ... کار میکنه ... 
    باید flash-player روی سیستم نصب باشه ... 
    اتاق گفتگو یه محیط چت آنلاین بود که قدیما استفاده میشد و چندین نفر همزمان با هم توی یه یه صفحه گفتگو میکردن ... 
    فقط اول باید توی cloob.com ثبت نام کنین ... 
    پاسخ:

    اها که اینطور...ممنون ازاطلاعاتت :)

    اما من نمیتونم چیزی نصب کنم چونکه یه چیزی رو اشتباهی زدم بخاطر همین الان نمیتونم دانلود کنم ووقتی هم که میخوام دانلود کنم میگه دانلود اینترنت منیجر با سریال جعلی نصب شده درحال بستن IDM... بعدشم باید سریال بخرم ...

    واینطوریه که نمیتونم چیزی دانلود کنم....

    :)

    ولی خب قدیمی شده ... باید یه کار دیگه کرد ... 
    پاسخ:
    چیکار؟؟
    خب IDM مشکلی نیست ... باید بری بخش control panel و از اونجا بخش install software از اینجور چیزا داره ... بعد هم نرم افزار idm رو پیدا می کنی و uninstall می کنی ... 
    این مشکل حل میشه ... 
    پاسخ:

    جدا؟؟؟؟

    ممنونم خیلی کمکم کردی.... 🙏🙏🙏:):):)

    البته اگه پیداش کنم !

      من چرا   install software  ندارم پس؟؟؟!!!

    توی کنتر پنل باید این گزینه Programs and Features رو پیدا کنی و بعد آی دی ام رو روی اون حالا راست کلیک می کنی و uninstall رو میزنی و آخر هم سیستم رو یه بار restart می کنی ... 
    تموم میشه کارش ... 
    پاسخ:
    ممنونم...یه دقیقه صبرکن ببینم پیداش میکنم یانه :)
    توی بخش software کنترل پنل رفتی ؟ 
    همینطور که بگردی پیداش می کنی ؟ internet download manager
    پاسخ:

    software   نداره...

    باشه ممنون خودم میگردم بالاخره پیداش میکنم.ببخش زحمتت دادم:)

    پیدا شد ؟ یه لیستی از نرم افزارها هست .. .
    پاسخ:
    بله...اونجا یه لیست هست..توش اینترنت دانلود منیجر هم هست ولی وقتی میزنم روش یه صفحه کوچیک بازمیشه مینویسه به حذف کننده دانلود اینترنت منیجر خوش آمدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی