❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

یه سایت خوب مخصوص دخترا

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ


سلام دوستای خوبم.میخوام یه سایت خیلی خوبو بهتون معرفی کنم.البته این سایت مخصوص دختراس.

 

 

اینم ازآدرس سایت: 

 

www.Decoricor.com

 

اینم آدرس تلگرام سایت:

‏Telegram.me/Decoricor_com

 

توی اینستاگرام هم پیج دارن فقط کافیه تو قسمت جستوجوگر اینستاگرامتون اینو سرچ کنید:

 

decoricor@

اینم شماره این سایت:

 

٠٩١٩٤٤٨٩١٩٧

دخترا به نفعتونه که برید..منکه رفتم دیدم خیلی قشنگ بود....

 اینم یه نمونه کار از این سایت قشنگ:

نظرات  (۳)

به درد من نمی خوره خخخخ
پاسخ:
بله منکه همون اول گفتم مخصوص دختراس.....خخخ  ;)  ;)  :D
  • دستبند دخترانه
  • به فرشگاه ما هم سر بزنید و تفاوت قیمت ها را احساس کنید
    پاسخ:
    چشمم👍
  • نورلوستر
  • سلام
    به سایت ما هم سر بزنید .
    شاید بدرد الانتون نخوره ولی به درد آیندتون میخوره .... خخخخ
    پاسخ:
    چشم حتما 🙂
    کاراتون چقد قشنگن🌹

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی