❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

فلشخور

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ


اینم آدرس یه سایت دیگه،البته این هم به درد دخترا میخوره هم به درد پسرا.

این سایت،یه سایت تفریحی و تخصصیه که توش همه جور مطالبی داره پیشنهاد میکنم برید توش عضو شید من خودم اونجا عضوم،چیزای جالبی داره.

اگه خواستین عضو بشین به من بگید تا راهنماییتون کنم،خب اینم از آدرس:

 

http://www.flashkhor.com

 

یه راهنمایی هم بکنم ،وقتی واردسایت میشین،بالای صفحه عکس یه پسر بچۀ عروسک یه که بغل اون پسر بچه به فارسی ورنگ قرمز نوشته 

انجمن تخصصی و تفریحی فلشخور 

سمت چپِ اون پسربچه هم عکس تبلیغ سه تا ساعته...

این شکلی:

انجمن های تخصصی  فلش خور
                   
 

 

 شاید بتونیم از طریق این سایت باهم درارتباط باشیم و برای هم دوستای خوبی باشیم...

فعلا...

 

  • M...N

فلشخور

نظرات  (۲)

سلام.ممنون که وب منو دنبال کردین :) 
شما هم فالو شدی :) 
پاسخ:

سلام.قابلی نداشت

ممنون از لطفت :) :)

سلام. پیشنهاد می کنم از فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور هم بازدید بفرمایید.
پاسخ:
ووووییییییی اخ جون زیورآلات 😍😉
چشم حتما میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی