❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

تولدتون مبارک

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ق.ظ

سلام دوست جونیا.امیدوارم حالتون خوب باشه....امروزتولد دونفر از کسایی هست که من خیلی دوسشون دارم.

یکیشون آرمینِ که میدونم خیلیا طرفدارشن که منم جزو اون خیلیام :)

 

 

 

 

 

ودومی تولد بهترین وعزیزترین فرد  زندگیمه.به دلایلی نمیتونم عکسشو بذارم.

از همینجا به همه اردیبهشتیای عزیز تولدشونو تبریک میگم ازجمله ماهور عزیزم.

تولدتون مبارککککککککک!!❤❤❤

 

 

  • M...N

نظرات  (۴)

تولدشون مبارککککککککک:)
چند وقته نیستی ؟کجایی دلمون تنگ شده بود:(
پاسخ:

مبارک...

ای بابا مگه این امتحاناو مدرسه برا آدم وقت میذارن آخه؟

منم دلم براتون تنگ شده بود.ایشالا زودتراین مدرسه ها تموم شن اونوقت هرروز میاموپست میذارم:);)❤❤

تولوشون مبارک:))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:

بله مبارک باشه.ایشالا 120سالگیشونو جشن بگیرن.:):):)

سلام آجیییییییییییییی جونم اولا تولد پسر عمم آرمین مبارک ;-)
بعدشم مرسیییییییییییییییی بابت تبریکت
الهی فدات عزیزم خیلی خوشحال شدم بازم ممنون
:*
:-)
پاسخ:

سلام قربونت برم.البته تولد پسرعمع منم میشه حالاشما ازاون یدونه [ی ] چشم پوشی کن.

قابلتو نداشت عزیزم.

قربانت تا باشه ازاین تبریکا ;););)❤❤❤

تولدشون مبارک
پاسخ:
بله مبارک.ایشالا تولد120سالگیشون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی