❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

وبازهم عکس...

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ق.ظ


 

 

 ببخشید یکم بی ادبیه....

 

 

حالا یه وقت به پسرا بر نخوره...فقط جهت شوخی بود.درضمن همه پسراهم اینطور نیستن...

 

 

 

 

๔คгк รђค๔๏ฬ...............

 

 

๔คгк รђค๔๏ฬ:|))))))))))))))))))فروشنده بی اعصاب!

 ๔คгк รђค๔๏ฬ♠

 

♠๔คгк รђค๔๏ฬ♠

حالت چشــــــــــــم
.
.
.
.
.
.
هنگام درس دادن استاد سر کلاس :
(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)
وقتی استاد خبر امتحان رو میده :
(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)
موقع امتحان:
(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)
وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:
(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)
وقتی که نمره ها رو میزنن :
(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏)

 

 you & me (dd)  (victory)

 

بخند :) لطفا

♞ جـــکـ و جـونورا خلقــتـــ ♞

#بخندلطفا:)))

 

 #بخندلطفا:)))))

غمگینم

 

خخخخخخخخخ

 

زن ایرانی (gol)  (ghalb)  (gol)  (ghalb)حالا یه وقت به خانوما برنخوره!!!

 

 #بخندلطفا

 

خدایا شکرت

 

 دعا تقلب

 

خدایا

 

کی تو رو قشنگت کرده

خخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 نامردا

 

هر کسی به مارسید

 

 آیا میدانید #بخند :) لطفا

خخخخخخخخخخ

#بخند :) لطفا

 کثافت دراز

یک دقیقه سکوت

 

 .............

والااااا

 چراااااااااااااااا

عاقبت اونایی که پستامو لایک نمیکنن...

 مشکلااااااااااات

:)))))))))))))))))))))))))

امروز....

والا........

 من سر جلسه امتحان:(به سبک آهنگ لیلا مازیار فلاحی)
آقا چیزی نمونده امتحان شروع شه،الآنه که برگه پخش کنن
چقد خوندی؟
درس؟ هیچی
خوب پس چیکار کنیم؟
هیچی،فقط انقد وقت داریم که بنویسیم
تو نمیخوای چیزی بگی
آخه مال من یه کم خصوصیه
هااا ، این نخونده حاجی این خصوصیه یعنی نخونده بابا
بسم الله الرحمن الرحیم
این نامه رو استاد فقط بخونه
این نامه رو استاد فقط بخونه
فقط میخوام که حالمو بدونه
مراقبا اطراف منو گرفتن
از دور صندلی هنوز نرفتن
استااااد دارن نقل و نبات میپاشن
تا مامان و بابام دویاره همصدا شن
استاد دلم واسه عمت تنگ شده
نیستی ببینی که سرش جنگ شده
نیستی ولی همیشه در خفایی
استاد من استاد چه بی وفایی
استااااد به عمت بگو شاگردام
پاسن که اون راحت بخوابه چشماش
پاسن که اون قلبش یه وقت نلرزه
نپره از خواب خوشش یه لحظه
اگه یه روز این نامه رو میخونی
دلم میخواد از ته دل بدونی
الآن دیگه به ته ترم رسیدم
مشروط شدم دیدی به برگه ....

آخرشو پاک کردم...یه کوچولو بی ادبی بود..خودتون دیگه حدس بزنیددوستان!!

.......................................................

 عمرا اگه داغون تر از منم باشه یکی نیس بگه اخه تو عشقت کجا بود دلت خوشه ها (khandeh)

  • M...N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی