❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

❤عاشقانه ها❤

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

برای دل بستن به کسی

 

باید دلت را به دلش گره بزنی

 

یکی زیر، یکی رو

مادر بزرگم می‌ گفت :

قالی دستباف مرگ ندارد !


 

هر کسی را سر چیزی و تمنای کسیست

ما به غیر از تو نداریم تمنای دگر

 

حال من

به احوالپرسی توبستگی دارد

تو اگر حالم را بپرسی

مگر می شود بگویم بدم

اصلا مگر می شود تو باشی و من خوب نباشم

تو فقط باش

من اثبات میکنم که بدی در دنیا وجود ندارد

 

بی تو یک لحظه رمق در دل و در جانم نیست

 

بیقرارم نکنی

طاقت هجرانم نیست ..

بی تو ؛

دلتنگ ترین

حادثه ی قصه منم

هیچکس نخواهد فهمید

در زندگی هر آدمی

یک نفر هست

که دوست داشتنی ترین پنهان دنیاست !

 

هرچند جهان

با تب و آشوب عجین است

آغوش تو

آرامترین جای زمین است

 

 

همین قدر بگویم

دوست داشتنت کار هرکسی نیست

بمن بسپارش

زن ها ؛

مانند منشور هستند

کافیست کمی به آنها نور بدهید

تمام زندگیتان را رنگین کمان میکنند

 

 

بعضیا فقط حضورشون باعث دلگرمیه !

 

 

نه لازم حرف بزنن نه کار خاصی انجام بدن

 

فقط باشند

 

عکس عاشقانه کارتونی دختر و پسر کنار هم + متن زیبا

  • M...N

عاشقانه ها

نظرات  (۷)

:)
پاسخ:

بعضیاشون خیلی قشنگن مگه نه؟

:)

خخخخخخخخخخییییییییییییلللللللللللیییییییییییییییییییییی زززززززیییییییییییبببببببببببببباااااااااا
عالی بود:)
پاسخ:
ممنونممممممممممممممممممممم  دوستم ❤
زن ها منشورن!
دخترا خرده شیشه ان
:)  :)  :)
پاسخ:

چرا اونوقت؟؟

 

سوال پرسیدما سوءتفاهم نشه.

خواهش میکنم خواهریم
پاسخ:
قربونت برم ❤
خیلی قشنگ بود مهتاب جان:)
پاسخ:
ممنون.نظرلطفته مطهره جون
زیبا مثل همیشه
پاسخ:

نظرلطفته عزیزم

بعضی زن هاخورده شیشه دارند
وآدموبدبخت میکنن
وکلاا آدم دلش به یکی قرص باشه خیلی آدم حالش بهتره تاتنهاباشه
پاسخ:
بله.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی