❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

شعر نو های یکی ازدوستام

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

سلام دوست جونیا.خوبین؟دیدم پست قبل خیلی دپ بودگفتم چندتا متن بذارم جو عوض شه.منبع نوشته هارو آخر متن ها نوشتم:)

×××

من مهتابم و7فروردین 81تو بیمارستان چشم به جهان گشودم. توخونمون زندگی میکنم و در دوران کودکیم بچه بودم بارفیقام دوس بودم چند سال سن دارم بعضی شبا میخوابم حتی مورد داشتیم خواب هم دیدم....
 
×××

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻖ ﯾﻨﯽ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐـﺮﺩﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﮐـِﺶ!
×××
جواب یه حرفایی فقط یه ” نفس عمیـــــــــــــقه”…! خوب بهش فک کنی میرسی به حرفم!
×××
کلاغه میگه قار قار ننه ش میگه زهرمار
 باباش میگه ولش کن چادر سیاه سرش کن
 از خونه بیرونش کن !

 (از شاعران گمنام دهه هفتاد)

×××

الا یاایهالساقی ادر کاسا و ناولها ××× که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

 داشتم شعرنو میگفتم ، گفتم یه چیز مفید حداقل توش باشه همش که عاشقانه نیس

×××

طرف از پشت هیکل دختره رو میبینه ، میفته دنبالش میگه :
ماشین دارم ، خونه دارم ، ویلا دارم
 یهو دختره برمیگرده ، یارو میبینه صورتش خیلی زشته
 میگه : همه رو فروختم :|

 ***

دیگه چی بگم خو

 آها

 شما اگه دقت کنی همین کلمه “قره قروت” و یا”گوجه سبز”
یا حتی “لواشک ترش” و در بعضی مواقع هم “آب زرشک البالو” خودش…
ادامه جمله رو ول کن
 آب دهنتو قورت بده بعد !
 ***
جای خالیت را نه کتاب پر می کند، نه قهوه، نه حتی سیگار
 من دلم گلکسی اس 7 می خواهد !
 ***
جدیدا حرفامم مث سریالای ایرانی شده
 تلویزیون سریال پخش میکنه، حقوق پسره ۴۰۰ هزارتومنه
 زنش برنامه ریزی میکنه در طول چندماه
 هم ماشین لباسشویی میخرن هم جاروبرقی، هم فرش دستباف!
تازه مستأجرم هستن و به روح هم اعتقاد ندارن!
 
 ***
آقا یه چیزی
 وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید
 من امتحان کردم
 هیچ تاثیری نداره
 ولی کلاس داره...!
 ***
در یک فیلم خارجی زنی به شوهرش یک سیلی زد
 شوهرش گفت: عزیزه دلم واسه چی میزنی؟
 گفت: برای اینکه ببینم چقد دوسم داری
 شوهر زن را بغل کرد و یک عالمه بوسش کرد
 زن ایرانی این حرکت را تقلید کرد و یک سیلی به شوهرش زد
 زن را وقتی غسل میدادند هنوز لبخند به لب داشت
 بازگشت همه به سوی اوست !
بعله
 
 ***
اگه کثافت رو با خودکار معطر بنویسی هم
 چیزی از معناش کم نمیشه !
درست مثه آدمهای گندی که
 لباس و آرایش و موقعیت خوب دارن !
 ***
واقن چرا دارید  شعرنوهای منو میخونید وقتی هزار جور کار دارید و دهنتون در معرض فیوض پروندنه؟؟؟:|

.

............................................................................................................

اینم چندتا از نوشته هایی که یکی از دوستام تو بیو پروفایلش قرارداده بود...فقط اون بالا اسمو تاریخ تولدشو تغییر دادم...

  • M...N

شعر نو دوستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی