❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

ای خودااااا😢

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ب.ظ

من در حال درس خوندن....

الکی مثلا من خیلی درس خونم...

  • M...N

منو درسام

نظرات  (۵)

  • علی آقا:)
  • بله:))
    دخترها خودکار درس خوانن:)))
    شما هم دختر خانم هستین:)
    پاسخ:
    بله بله 😅😅
    کااااملااا حق باشماس😌
    نظر لطف شماس🤗
    پ ن پ توقع داشتی عاغا پسر باشم😒
  • علی آقا:)
  • :)))
    نه توقع نداشتم که اینجوری ادای از درس فرار کنی رو دربیارین:)))
    دختر خانم ها کلااً چند پله از بعضی پسرها بالاترن:))
    پاسخ:
    وااااا...الکی نگو🤔
    بله خب مسلمه😌
    😊😜
    دنیای کامپیوتر:
    (ولی علی اقا من جزء اون پسرا نیستم.خخخ.معدل بیست کی بودم من!!!)
    پاسخ:
    الان دقیقا با منی یا علی اقا؟!! عایا؟!


    دنیای کامپیوتر:
    (علی آقا)
    پاسخ:
    باچه باچه😉
    دنیای کامپیوتر:
    (باچه چیه؟؟؟)
    پاسخ:
    باچه همون باشه خودمونه😌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی