❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

دوستای جدیدم❤

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ق.ظ

سلام سلام دوست جونیای باحال و عشقولی خودم❤

چندوقته میخوام اینو بگم هی یادم میره ازبس که فکرم مشغوله!


مینا ومریمو که یادتونه؟بجز اونا امسال۴دوست جدید پیداکردم که عشقن😍اصلا حرف ندارن👌

اولیشون اسمش سارا س،چشم گربه ای خودمه اصلا عاشقشم هرچی بگم بازم کمه از بس که این دختر دوست داشتنیه  بمب انرژی اکیپمونه  نفس منی تو سارا جونی😍😍😍

دومیشون الیکاس که اونم عاشقشم،سگ اخلاقه خودمه(!) (لقبشو گذاشتم سگ اخلاق!)خیلی دخمل خوبیه فکر نمیکردم که یه روز دوستای صمیمی هم بشیم.

جگرمنی الیکاجونم.جگرت رو😙😙😙

سومیشون پریسا س که اونم عجقولک خودمه و بمب شادیه اکیپمونه ازبس که باحاله و بازم عشق خودمه عشقی پریسا👈❤❤❤

چهارمیشون مائده س که من بهش میگم رومخی اکیپ(چون بعضی وقتا یکم میره رومخ)ولی درهرصورت دوست جونی عشقولکی خودمه.عشخ منی تو مائده😙😙😙

اره خلاصه نگم براتون(از تیکه کلامای ساراس که افتاده تودهنم،کمال همنشینه دیگه چه میشه کرد!!) 

اره و اینا خلاصه که بهترین رفیقای دنیارو دارم ممممننن🙃😌

چاکرم ، مخلصم توروخدا خجالتم ندید بابا(الکی مثلا رفیقام دارن ازم تچکر میکنن!!😉)

ارادتمندیم رفیقای گل و سنبل و جِگرو دل و قلوه خودم😉 

خلاصه ته ته ته ابراز احساساتم  این بود دیگه شوما به بزرگی خودتون ببخشین😉

  • M...N

دوستای جدیدم

نظرات  (۵)

اخ فدااااااتشششششششششم عششششششقیییییی الهییییییی فداتتتتت بشششششمممم مننننننن💛💛💛💙💛💙💛💙💛💛💙💛💛💙💜💗💜💗💗💜💗💜💋💜💋💜💋💜💋💋💚💋💚💚💚💌💌💚💌💚💌💞💌💌💖💌💌💕💌💖💌💌💖💖💖💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💛💛💛💛😻😻😻😻😻😽😽😽😽
پاسخ:
عشقییییییی ساراجونم دورت بگردم من عزیزممممم
جیگرمنننننننننن😙😙😍😍😍❤❤❤❤😘😘😗😗😙😙😚💋💋💋💋💋👄👄👄👄👄
  • علیـ ــر ضــا
  • 😐 بسم الله الرحمن الرحیم
    پاسخ:
    ها!!!؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔چی میگه؟؟!🤔
  • امیررضا کرمی
  • مبارکه دوستات
    پاسخ:
    ممنونم
    شیرینی یادت نره

    پاسخ:
    چشم حتما😉
    ایولا خانومم عجب رفیقایی داره 
    پاسخ:
    بله دیگه خانومت خیلی خوش شانسه که با ماها دوست شده داداش😋😋😌😉😉


    شوخیدم خلاصه که در کنار جیگر بودن ما سارا هم خیلی جیگرِ🙂😉
    راستی ممنون که لطف کردی وکامنت گذاشتی🤗🌹
    آدرس وبمو سارا بهت داده؟


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی