❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

♥welcom to my blog♥

❤دورهمی❤

سلام دوستای گلم،من مهتابم .ازاینکه به وبلاگم سرزدین ویا اگر نظری هم ارسال کردین واقعا ممنونم.❤
من سعی میکنم تواین وبلاگ بهترین چیزا رو براتون به اشتراک بذارم،حالا چه عکس،چه متن و...
البته اینم بگم که سعی میکنم بیشتر پست های دخترونه بذارم ^_~
اگر از وبم خوشتون اومد لطفا به دوستانتون هم معرفی کنید تابیان وازمطالب اینجا بهره مند بشن،
اگرم خوشتون نیومد که هیچی دیگه...خب دیگه من زیادحرف زدم،خودتون برید ببینین...
باتشکر.دوستدارشما مهتاب
my instagram: paricheeeeee

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

اخه چرا......

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ق.ظ

خیلی درد موکونه😣😢😢😭😭🤕

  • M...N

پام داغونه

نظرات  (۲)

پریا چیششششششده؟؟؟؟؟؟؟دو روز نبودماااااا چ بلایی سرخودت اوردی😡😡😡😡
پاسخ:
جونم عشقم دوروز چیه باو سه هفته س خبری ازت نیس سراغی ازما نمیگیری خوشی؟؟؟عایا؟؟؟
هیچی بوخودا پام پیچ خورده بود داشتم میمردم😵😵

پریای بیشعور شمارتو ندارم  خب  ینی چی خودتم از من خبر نمیگیری بعد تازشم طلب کاری بزنم شتکت کنم ؟؟؟؟؟ ووووییییییییی کجااااایییییییی که دلم  میخاد شلپ شلپ ماچت کنم

پاسخ:
اِاِاِ چرا ناسزا میگی عاخه؟! دوروغ نگو تازه خودم بهت زنگ زدم باید شمارمو داشته باشی😒دلت میاد منو بزنی عاخه؟!عایا؟!
فقط موقع موچ کردن آب دهنتو جمع کنا من اعصاب مَصاب ندارم😒
😉😉😄😘😘❤❤🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی